eDokument na dlanu u poljoprivredi

Uspešan poljoprivrednik ili kompanija ne mogu dozvoliti gubljenje vremena pri traženju nekog dokumenta u kancelariji, nedostatku pojedinog dokumenta na terenu, riziku gubljenja, krađe, izmene dokumenata!

eDokument na dlanu

 

Vreme je novac!

Poslovni i privatni život svih nas je preplavljen rastućom dokumentacijom i našom konfuzijom sa tim.

  • Uštedite vreme i povećajte svoju uspešnost

eDokument na dlanu
Klijentima nudimo u svako vreme i na svakom mestu:

  • u par sekundi pretragu i pregled svakog dokumenta
  • novu efikasnost, produktivnost
  • kolaboraciju sa timom
  • sistematizaciju dokumenata
  • skeniranje, digitalizaciju i arhiviranje
  • čuvanje na cenovnom pristupačnom "hosting" zakupljenom serveru

eDokument na dlanu

 

 Učinite svoj život lakšim i uspešnijim. Moćan i lak za koriščenje alat "eDokument na dlanu" je postao dostupan za Većinu biznis korisnika u agraru!

 

 
eDokument na dlanuKako to postižemo?

  • Uslužno skeniramo Vašu dokumentaciju
  • Sistematizujemo Vaše podatke
  • Skladištimo dokumente u Vaš ili zakupljen "hosting" server
  • Omogućujemo Vam pristup podacima putem interneta pomoću našeg dokument menadžment softvera

 

eDokument na dlanu

Na Vama je samo da pregledate Vaše dokumente na laptopu, telefonu, tabletu ili desktop računaru.

  • Obuka za rad  u našem rešenju traje samo 5 sati
  • Potrebno je da imate svoj lični kompjuter i interent konekciju

(paketi bežičnog interneta za rad na terenu kreću već od 350 dinara mesečno)

 

eDokument na dlanu

 

 

Vreme Vaše frustracije sa dokumentima je daleka prošlost!

 

 

eDokument na dlanu

 

Funkcionalnosti našeg rešenja su:

  • OCR (prepoznavanje teksta iz PDF-a skeniranih dokumenata)
  • Moćna pretraga po nazivu, opisu, metapodacima, sadržaju
  • Kategorizacija i klasifikacija
  • Sigurnost dokumenata
  • Automatski unos dokumenata sa skenera, faxa, email-a
  • Integracija sa Microsoft Office i OpenOffice alatima

 

eDokument na dlanu

 

 

  • Automatsko prepoznavanje tipa dokumenta
  • Kontrola verzije dokumenta
  • Automatizacija poslovnih procesa (životni ciklus dokumenta)
  • Transformacija dokumenata u PDF format

 

 

eDokument na dlanu

  • Dodeljivanje i praćenje zadataka zaposlenih vezano za dokumente
  • obaveštenja zaposlenih o pristiglim dokumentima
  • Digitalno potpisivanje dokumenata
  • Pravo pristupa po rolama i grupama
  • Praćenje pristupa dokumentima
  • Deljenje dokumenata (File Sharing)
  • Diskusije vezane za dokumente i foldere

 

Za dodatne informacije i prezentaciju softvera:

  • Info Management d.o.o.
  • +381 63 463 907
  • Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.